هفدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود

هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران (دانشجویی و دانش‌آموزی)، ۶ تا ۸ اردیبشهت‌ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد علوم و تحقیقات، داود ثمری معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دبیر هفدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران  گفت: با توجه به دستور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای سیاست‌گذاری این مسابقات با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری واحد علوم و تحقیقات و کمیته ملی روبوکاپ ایران، جهت اجرای هفدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با شعار "یادگیری، آینده درخشان" در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی تشکیل شد.

طرح مهارت یار قابلیت اجرا در تمامی دانشگاه‌ها را دارد

 ثمری خاطرنشان کرد: واحد علوم و تحقیقات به عنوان میزبان این دوره از مسابقات (همچون دوره گذشته) معرفی و مقرر شده است؛ دبیرخانه اجرایی مسابقات در واحد علوم و تحقیقات، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و انجام هماهنگی‌های لازم را از طریق دبیرخانه پیگیری کند. 

معاون فناوری و نوآوری واحد علوم و تحقیقات افزود: دبیرخانه مسابقات در قالب کمیته‌های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی و تبلیغات و اطلاع رسانی جهت برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری شایسته مسابقات در حال پیگیری است. 

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۳۰ تیم (بالغ بر ۱۰۰۰ نفر) از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین المللی اعلام آمادگی کردند. همچنین علاقمندان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند، با مراجعه به وب‌سایت این رویداد به آدرس : http://iranopenrobocup.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قابل ذکر است، این رویداد در تاریخ ۶ تا ۸ اردیبشهت سال ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =