انتظاری: پرسپولیس نباید ناامید شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بازیکنان و کادر فنی این تیم نباید بابت قهرمانی در لیگ برتر ناامید شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سهراب انتظاری، در مورد شکست پرسپولیس برابر سپاهان و اینکه برخی معتقدند کار شاگردان گل‌محمدی با این باخت برای قهرمان شدن سخت شد، گفت: طبیعتاً اختلاف چهار امتیازی با تیمی مثل سپاهان کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد. متأسفانه این تیم روز خوبی را برابر سپاهان سپری نکرد و قطعاً یحیی گل‌محمدی هم به‌خوبی می‌تواند به این نتیجه برسد که کادر فنی و بازیکنان اشتباهاتی در این بازی داشتند که در نهایت منجر به شکست پرسپولیس شد.

شکایت سپاهان از حیدری و پرسپولیس

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: سپاهان در این بازی شایسته برد بود و پرسپولیس حتی زمانی که با ۱۱ بازیکن هم بازی می‌کرد نمایش چندان خوبی نداشت و البته ۱۰ نفره شدن هم نقش مهمی در این باخت داشت. البته من معتقدم هفت بازی دیگر باقی مانده و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نباید بابت قهرمانی در لیگ ناامید باشند. مسئله مهم‌تر این است که هواداران هم باید در این روزهای سخت حامی پرسپولیس باشند و تیمشان را تنها نگذارند.

وی همچنین راجع به انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: ما باید ببینیم برنامه‌های فدراسیون چیست و طبیعتاً رئیس فدراسیون باید این موضوع را توضیح دهد که از انتخاب سرمربی دنبال هدف بلندمدت است یا کوتاه مدت. به عقیده من در بین گزینه‌های ایرانی بهتر از امیرقلعه‌نویی هم وجود داشت که می‌توان به یحیی گل‌محمدی اشاره کرد، اما بنا به دلایلی در بین گزینه‌ها نبود. همچنین می‌توان از جواد نکونام هم اسم برد، او هم مثل گل‌محمدی جوان، با دانش و به‌روز است.

انتظاری تصریح کرد: من نمی‌خواهم انتخاب امیر قلعه‌نویی را زیر سؤال ببرم و حالا که قرار است ایشان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد همه باید از این مربی حمایت کنیم. قلعه‌نویی در رده ملی و باشگاهی تجربیات زیادی دارد ولی او به خوبی می‌داند که شرایط فوتبال با ۲۰ سال گذشته چقدر فرق کرده است و قطعاً در کنار خودش از مربیان جوان ایرانی و خارجی استفاده خواهد کرد.

انتظاری خاطرنشان کرد: حالا که ایشان به‌عنوان سرمربی انتخاب شده است نباید تیم ملی و قلعه‌نویی را تخریب کنیم، چون هر انتخابی ممکن است موافق و مخالفان خودش را داشته باشد. من معتقدم باید به قلعه‌نویی چند سال زمان بدهیم تا تفکرات و برنامه‌هایش را در تیم ملی پیاده کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1174979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =