اضافه شدن ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز به ۳ نقطه از پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در ۳ نقطه از شهر ۱۵۰۰ هکتار کمربند سبز به شهر تهران اضافه شد که به بهبود کیفیت هوا نیز کمک می‌کند؛ در ایام نوروز شهروندان می‌توانند از فضاهای سبز ایجاد شده در پایتخت استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین نظری در خصوص احتمال بارش در نخستین روز از سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

نظری در ادامه ضمن تبریک سال نو با اشاره به خدمات حوزه شهری در ایام عید و سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت و برنامه‌ریزی شهری در سال ۱۴۰۲ ، ساماندهی حوزه پسماند و ثمردهی ایستگاه‌های مدیریت یکپارچه پسماند است.

آخرین آمار کرونا در ایران/ ۲۲ نفر در ۲۴ گذشته جان باختند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته تمام تلاشمان را در راستای رفع مشکلات در سریع‌ترین زمان انجام دادیم، اضافه کرد: در سال گذشته شاهد افتتاح دومین کارخانه "ام. آر. اف" در شرق پایتخت بودیم. در سال آینده نیز در راستای بهبود و ساماندهی حوزه پسماند تلاش خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اقدامات انجام شده در حوزه زیبایی بصری پایتخت در ایام نوروز ادامه داد: همانطور که مشاهده می‌کنید دیوارنگاره‌های زیبا و فاخر در شهر نصب شده است. ۵ المان در پایتخت نصب شده است و همچنین پیاده‌راه حرم عبدالعظیم حسنی و تجریش نیز ساخته شده است.

نظری با اشاره به جانمایی تخم ‌مرغ‌های رنگی در مناطق مختلف تهران افزود: ۴۳۰ تخم‌مرغ رنگی در ۴۳۰ نقطه از شهر جانمایی شده است. امسال مردم در اجرای برنامه‌های نوروزی مشارکت خوبی داشتند. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره ایجاد فضاهای سبز در پایتخت عنوان کرد: در ۳ نقطه از شهر ۱۵۰۰ هکتار کمربند سبز به شهر تهران اضافه شد که به بهبود کیفیت هوا نیز کمک میکند. در ایام نوروز شهروندان می‌توانند از فضاهای سبز ایجاد شده در پایتخت استفاده کنند.

وی در پایان درباره علت نام‌گذاری طرح بهاران خدمت گفت: به لطف خدا امسال عید بهار طبیعت با بهار قرآن و اعیاد شعبانیه همزمان شده است. علت این نام‌گذاری نیز متقارن شدن عیدها با یکدیگر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =