آرای لیگ برتر فوتبال اعلام شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و هوادار تهران برگزار شد که تیم سپاهان اصفهان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از ۶بازیکن اخطاری و پرتاب ترقه و مواد منفرجه توسط تماشاگران منتسب به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

ساپینتو دانش فوتبالی خوبی دارد / ضربه محکم بدهی‌های استقلال به کیفیت آبی‌ها

کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان تذکر داد که چنانچه بدرفتاری از سوی تماشاگران تکرار گردد با تنبیهات شدیدتری از جمله محرومیت مواجه خواهند شد.

*در خصوص تخلف انتسابی کریستوفر کنت، دروازبان تیم فولاد خوزستان مبنی بر توهین نسبت به مقام رسمی مسابقه از طریق مصاحبه با خبرگزاری ها و سایت های ورزشی بعد از بازی مقابل گل گهر، کمیته انضباطی تخلف انتسابی وی را محرز و مسلم تشخیص داد .وی طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه در مسابقات رسمی محکوم شد.

* در خصوص تخلف انتسابی علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر توهین نسبت به مقام رسمی مسابقه از طریق مصاحبه با خبرگزاری ها و سایت های ورزشی بعد از بازی مقابل گل گهر، کمیته انضباطی تخلف انتسابی وی را محرز و مسلم تشخیص داد و وی طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه در مسابقات رسمی محکوم شد.

* دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک در هفته ۲۲ لیگ برتربرگزار شد که تیم ملوان بندر انزلی به دلیل پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش که منجر به وقفه بازی شد، به جریمه نقدی ۵۱۰ میلیون ریالی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم آلومینیوم اراک نیز به دلیل داشتن ۶بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

کمیته انضباطی به باشگاه ملوان تذکر داد که چنانچه بدرفتاری از سوی تماشاگران تکرار گردد با تنبیهات شدیدتری از جمله محرومیت مواجه خواهند شد.

*کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان علیه تیم نفت مسجد سلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام میلاد شیخی سلمانی در بازی دو تیم اعلام کرد که پس از بررسی لایحه دفاعیه ارسالی و نظر به اینکه تخلف موضوع ماده ۶۱ مقررات انضباطی احراز نگردیده است در نتیجه مستند به ماده ۹۵ این مقررات، حکم برائت باشگاه و بازیکن طرف شکایت صادر می شود.

*تخلف انتسابی مجاهد محمدی مهر مالک تیم خلیج فارس ماهشهر مبنی بر نشر اکاذیب و افترا از طریق مصاحبه در فضای مجازی، با توجه به محتویات پرونده، از سوی کمیته انضباطی محرز و مسلم تشخیص داده شد و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به مدت یک ماه از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در مسابقات رسمی محروم است و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمیه نقدی پرداخت کند.

رای صادره در خصوص محرومیت قابل اجرا و در خصوص جریمه نقدی نظر خواهی است.

*دیدار تیمهای استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته ۲۲ لیگ برتر برگزار شد که تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی به مربی تیم حریف توسط تماشاگرانش باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

خسرو حیدری و بهزاد غلامپور، مربیان تیم استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام جداگانه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

اریک پاگنامو، بازیکن گل گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(داور) باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی لیگ برتر محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، مجتبی سرآسیایی، حسین ترابپور، مازیار ربیعی فرد مربیان تیم گل گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی هر کدام جداگانه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حیدر افسری، مدیر تیم گل گهر نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق شد، محکوم است. این رای قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =