فرهنگ صهیونیسم‌ستیزی در جهان، در حال گسترش است

قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس گفت: امروز فرهنگ صهیونیسم‌ستیزی در جهان در حال گسترش است و ما شاهد این هستیم که مردم جهان به این باور رسیده‌اند که کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد

حامد عبدالحسینی قائم مقام و دبیر سیاسی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از خوزستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس اظهار کرد: امروز فرهنگ صهیونیسم‌ستیزی در جهان در حال گسترش است و ما شاهد این هستیم که مردم جهان به این باور رسیده‌اند که کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد و صهیونیست غاصب کشور فلسطین است  که با زورگویی و به وسیله حمایت دیگر کشورهای امپریالیستی همچون آمریکا و انگلیس جنایت کار توانست بخش بزرگی از اراضی به حق مردم فلسطین را غارت کند.

صهیونیست‌ها برای نجات جانشان باید فورا منطقه را ترک کنند

وی افزود:روز قدس، روز هوشیاری امت اسلام در مقابل مستکبرین و اشغالگران است و ما باید با حضور خود، مسئله و آرمان آزادسازی فلسطین از زورگویان صهیونیست را تبدیل به یک باور کنیم و با حضورمان در این روز بزرگ باعث دلگرمی مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین باشیم.

دبیر تشکل مکتب حاج قاسم سلیمانی واحد اندیمشک در رابطه با ارتباط دانشجو با مسئله آزاد سازی فلسطین خاطرنشان کرد : هر انسان آزاده‌ای وقتی تصاویر اشغالگری‌ها و وحشی‌گری‌های غاصبان اسرائیل را می‌بیند متاثر می‌شود. جامعه اسلامی ایران و بخصوص دانشجویان نیز با نگاه تیزبینانه خویش هویت این رژیم را جعلی و خود ساخته آمریکا و اربابانش می‌دانند و هیچ هویت و شناسنامه ای برای این اشغال گران قائل نیستند و با روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد کشورهای مسلمان درصدد افشای ماهیت حقیقی این رژیم اشغالگر می باشند و اجازه تعدی بیش از پیش را به اشغالگران فلسطینی را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: سیر نابودی این رژیم آغاز شده است و این شروع را در بیداری اسلامی که در جهان رخ داده، می‌توان مشاهده کرد و امروز این رژیم جعلی خوب می‌داند که پایه های آن هم از داخل و هم از بیرون دچار پوسیدگی شده است و ان شاء الله بطور کامل ویران و فلسطین عزیز آزاد خواهد شد .

قائم مقام و دبیر سیاسی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تصریح کرد : اتحادیه مجمع اسلامی مسئله فلسطین را خط مقدم همه مسائل می‌داند و برای رزمندگان اسلام علی الخصوص سید مقاومت، سید حسن نصرالله موفقیت‌های روز افزان و پیروزی های متعدد را در جبهه مقاومت از خداوند خواستاریم.

عبدالحسینی همچنیتن از اجرای یک رزمایش در فضای مجازی برای انتشار تولیدات محتوایی این اتحادیه در خصوص فلسطین با محوریت قدس_شریف خبر داد.


خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

کد خبر: 1176568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =