سجادی: مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف می‌شود

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم فوتبال امید صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دهمین و نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی اظهار داشت: بعد از فاصله‌ای که بین جلسات افتاده بود امروز این ستاد تشکیل شد و یکی از مهمترین بخش‌های جلسه امروز تصمیم گیری در مورد رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی جهت اعزام به این بازیها بود. پیشنهادات متعددی مطرح شد با توجه به جلسات کارشناسی که در کمیته ملی المپیک و با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود سه گروه از رشته‌های ورزشی پیشنهاد شد که پیشنهاد که در نهایت در جلسه امروز تکلیف دو گروه اول قطعی شد و سه رشته دیگر هم قرار شد به این دو گروه اضافه شوند مثل بسکتبال و رشته هایی که مورد حمایت هستند. در رابطه با رشته‌های حاضر در گروه سوم نیز مقرر شد در جلسه بعدی تصمیم گیری شود. گروه سوم گروهی هستند که شانس مدال‌شان کمتر است و در صورت اعزام با هدف توسعه این رشته‌ها اعزام خواهند شد.

فلاحت‌زاده: مقصر حذف استقلال از آسیا، وزیر ورزش است

وی افزود: بخش مهمی از جلسات امروز به این موضوعات اختصاص پیدا کرد. در رابطه با سایر موارد مثل پاداش پای سکو و یا کمک هزینه‌ای که به عنوان بخشی از کمک یا حقوق برای حضور عزیزان در زمان اردو در چند ماه باقی مانده تا اعزام پرداخت خواهد شد نیز موکول شد جلسه‌ای که در تاریخ 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد. جلسه پربار و خوبی بود. عزیزان با نشاط و هدف دار شرکت کردند. یکی از نکاتی که خیلی قابل توجه بود در مورد فوتبال امید عزیزان بلاتکلیف هستند. بحث تیم امید و بلاتکلیفی آن برای حضور در این بازیها در حال حاضر به یک چالش جدی تبدیل شده است در این مورد قرار شد بررسی دقیق‌تری شود و نکته و نظرات و مواضع فوتبال را جدی‌تر دنبال کنیم. گزارشی که ارائه شد این بود که از سوی فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی مهم فنی دیده نشده و باید بررسی کنیم که در نهایت آیا این تیم جزو رشته‌های اعزامی قرار خواهد گرفت یا خیر. برخی از دوستان اعتقاد دارند که می‌توانیم تیم فوتبال بانوان را اعزام کنیم که همه موارد در جلسات بعدی ستاد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص نحوه بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر گفت: در یکی دو روز گذشته در استادیوم آزادی بازدید خوبی داشتیم و در رابطه با ساماندهی استقرار تماشاچیان آقایان و خانم ها رایزنی‌هایی صورت گرفت که نمایندگان صدا و سیما  حضور داشتند. از عملیات عمرانی که در سکوها اتفاق می‌افتد و گزارش فنی خوبی مهندسین دادند و آزمایشات فنی داده بودند و نگرانی‌هایی که می‌گفتند استادیوم آزادی در حال ریزش است، برطرف شد و گزارشات فنی و نتایج آزمایش ها در این زمینه را گفتند که از طرف وزارت راه و شهرسازی چه آزمایشاتی اتفاق افتاده است.

سجادی تاکید کرد: در رابطه با انجام بلیت فروشی و نظم آنها و سامانه بلیت فروشی توصیه لازم شد یک بخشی از سوی شرکت توسعه پیگیری می شود و یک بخشی از سوی فدراسیون فوتبال و آقای تاج آقای نبی رئیس در جلسه حضور داشتند و همکاران آنها مثل سهیل مهدی از سازمان لیگ در این جلسه شرکت داشتند و صحبت های خوبی در مورد بلیت فروشی انجام شد. تلاش ما این است که ما مستقیم درگیر سامانه بلیت فروشی  نشویم و تمام صحبت ها این بود که بتوانیم برای لیگ بعدی انسجام بهتر و نظم بهتر از نظر بلیت فروشی و تعیین تعرفه ها و گیت های یا مبادی ورودی مجموعه ها و جایگاه ها و محل استقرار صورت بپذیرد. از جمله این که صندلی ها شماره داشته باشند و راه های دسترسی و مشاعات و مسائل رفاهی و تسهیلاتی  مثل نمازخانه و سرویس های بهداشتی و جاهایی که برای تغذیه آنها خدماتی ارائه شود و در دسترس همه قرار بگیرد. در مورد همه اینها جزء به جزء صحبت شد و هر چیز که فراموش شده بود یادداشت کردم و خدمت عزیزان ارائه کردم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =