سرمربی تیم ملی: درباره خداحافظی قدوس و انصاری فرد چیزی نشنیده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگیر لیگ بوده ام و درباره خداحافظی برخی از بازیکنان تیم ملی چیزی نشنیده‌ام.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه نویی در خصوص جلسه امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. جلسه اول در مورد برنامه‌های لیگ آینده بود که دو کار را انجام دادیم. یکی اینکه تقویم تیم ملی المپیک را برای اولین بار دیدیم. علاوه بر سرمربی تیم ملی، مدافع مربیان لیگ هم بودم.

* باید بتوانیم یک برنامه یک ساله بدهیم

وی افزود: خیلی مواقع منافع باشگاه‌ها را ارجح دانستیم. خودم هم مربی لیگ بودم. جلسه خیلی خوبی بود اما برخی جزئیات وجود دارد. باید جا به جایی شود. برنامه را به ما دادند. ما هم باید با همکاران بنشینیم و نهایی‌اش کنیم که به قول تاج بتوانیم یک برنامه یک ساله بدهیم. اگر این اتفاق بیفتد کار خوبی است. سهیل مهدی و کشوری هم مشکلات خودشان را دارند. برنامه ریزی یکساله شده، اگر اعلام نمی‌شود چون سرانجام مسائل دیگر هم هست.

قلعه‌نویی با حضور تیم ملی در کافا مخالفت کرد

*قرار شد برای تورنمنت کافا برویم و امکانات را ببینیم

قلعه نویی در مورد جلسه با تاج، گفت: جلسه بعدی هم با مهدی تاج در مورد همکاران‌مان بود. او هم لطف کرد و حکم ما را داد. جلسه خیلی خوبی بود. برای تورنمنت کافا قرار شد برویم امکانات را ببینیم. خوشبختانه می گویند تیم کنیا اضافه شده، عمان هم هست. آنطور که می گفتند چمن مصنوعی نیست. طبیعی است. قرار شد برویم زمین و هتل را ببینیم. قرقیزستان است و چمن طبیعی دارد.

* رفتن به کافا در 4 روز اخیر مشخص می شود

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه معلوم نیست به تورنمنت کافا بروند یا خیر، عنوان کرد: اگر شرایطی که مد نظر کادرفنی است فراهم باشد. قرار شده در 4 روز اخیر مشخص شود.

*فیفادی بعدی یک برنامه خیلی خوب داریم

وی در مورد اینکه آیا برنامه جایگزین دارند، گفت: نه، یکی از مشکلات ما همین است ولی فیفا دی بعدی هم یک برنامه خیلی خوب داریم که خراطی، ممبینی و تارقلی زاده در حال تلاش هستند. یک برنامه خالی دیگر هم داریم.

*دو نام برای همکار خارجی معرفی کرده ایم

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا به جمع بندی برای معرفی دستیار خارجی رسیده، اظهار داشت: اجازه بدهید اسم نبرم. همکار است. دستیار نیست. دو اسم دادیم که هرموقع نبی با دپارتمان بین الملل نهایی کرد، اعلام می‌شود.

*از من درباره مسائل فنی بپرسید
وی در مورد اینکه آیا فدراسیون بودجه کافی برای تورنمنت کافا دارد، گفت: این را از مهدی تاج بپرسید. از من فنی بپرسید.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه زمان اعزام کادرفنی و اجرایی تیم ملی به قرعه کشی جام ملت ها 19 اردیبهشت است، گفت: آنجا یک آنالیز جام جهانی است که دو روز قبلش می رویم. بعد از آن قرعه کشی جام ملت‌هاست. اول من و میرشاد ماجدی می رویم. 2 روز برای آنالیز جام جهانی هستیم. بعد از آن 3-2 روز هم برای قرعه کشی جام ملت‌هاست.

*درباره خداحافظی برخی از بازیکنان تیم ملی چیزی نشنیده‌ام

قلعه‌نویی در مورد خداحافظی برخی بازیکنان مانند سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد و اینکه آیا با این بازیکنان صحبت کرده، گفت: چون درگیر لیگ و در انتهای مسابقات هستند ما چیزی نشنیده‌ایم ولی اگر نیاز باشد صحبت هم می‌کنیم.

*هر کسی شایسته باشد در خدمتش هستیم

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی گنجی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشته‌اند قرار است همیشه نباشند، عنوان کرد: نه اصلا چنین چیزی نیست. هرکسی شایسته و عملکرد خوبی داشته باشد، در خدمتش هستیم.

*تیموریان خودش درباره حرف هایش پاسخ داد

سرمربی تیم ملی در مورد همکاران ایرانی‌اش و صحبت‌های آندرانیک تیموریان، گفت: چند نفری هستند. خودش در این مورد صحبت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =