چشمی: نتیجه بازی امروز یک قدم رو به عقب بود

بازیکن باتجربه استقلال گفت: نتیجه بازی امروز یک قدم رو به عقب بود. ما امید زیادی داشتیم ولی این نتیجه ما را عقب انداخت.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، استقلال امروز(جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک، یک مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد. روزبه چشمی، بازیکن استقلال پس از این بازی اظهار کرد: آن طور که باید و شاید فوتبال بازی نکردیم ولی در این سه بازی مستحق باخت نبودیم. فکر می‌کنم اتفاقات امسال از اول فصل تا الان چه در داخل و چه در خارج زمین، بازیکنان ما را نابود کرد. نتیجه بازی امروز یک قدم رو به عقب بود. ما امید زیادی داشتیم ولی این نتیجه ما را عقب انداخت.

نتایج ۵ دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مشخص شد

او افزود: در گذشته شما نگاه کنید، از اتفاقات داوری حتی در بازی‌هایی که برده‌ایم تا اتفاقات بیرون زمین و بازی داربی، پارس جنوبی و حتی این بازی. صحنه‌های داوری بررسی می‌شود. بازیکنان‌مان جنگیدند اما بازیکنان ما از نظر ذهنی نابود شدند. ما هنوز امید داریم. با کارهایی که ادامه می‌دهند و قطع نمی‌کنند، کار سخت است ولی تا لحظه آخر برای لیگ و جام حذفی می‌جنگیم. شاید در لیگ شانس‌مان کم شده ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم.

این بازیکن باتجربه استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که صحبتی با مسئولان سازمان لیگ فوتبال ندارد؟ بیان کرد: یک سری اتفاقات علنی شده است. داستانی هم که علنی شود یعنی این که ما می‌خواهیم و شما نمی‌توانید کاری کنید. آن‌ها زحمت زیادی کشیدند و الان خوشحال هستند. خطاب من به همه کسانی هست که تلاش زیادی کردند و فعلا باید خوشحالی‌شان را انجام دهند. آن‌ها کاری که سال پیش نتوانستند انجام دهند و با قهرمانی ما اذیت شدند، امسال انجام دادند و خوشحال هستند با این حال خدا جای حق نشسته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =