امنیت سوریه برای سفرهای زمینی برقرار شد

رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری کشور در خصوص از سرگیری مسافرت جاده ای به سوریه گفت: اگر مسئولین رسما اعلام کنند و امنیت سوریه برای سفرهای زمینی برقرار باشد ما آمادگی از سرگیری این مقصد را داریم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: با افزایش بلیت غیر معقول اتوبوس مخالف هستیم چراکه ما با قشر کم درآمد جامعه سر و کار داریم.

پروازهای ایران و سوریه افزایش می‌یابد

وی با توضیح اینکه هزینه تمام شده هر نفر کیلومتر درحال حاضر هزارو دویست تومان است اما این رقم باید ۲۰۰ هزار تومان باشد افزود:رضایت مندی مردم برای اتحادیه مهم است ، چرا که بیشتر مردم برای مسافرت از اتوبوس استفاده می کنند اما مسئولین هم باید برای ارائه خدمات با همکاران ما همکاری کنند.

وی گفت: تعداد اتوبوس های شبکه حمل و نقل جاده ای از ۱۵ هزار عدد به شش هزار و ۵۰۰ رسیده و لازم است مسئولین دولتی به تسهیلات بهتری در اختیار قرار دهند.

رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری کشور در خصوص از سرگیری مسافرت جاده ای به سوریه گفت : اگر مسئولین رسما اعلام کنند و امنیت سوریه برای سفرهای زمینی برقرار باشد ما آمادگی از سرگیری این مقصد را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =