حضور ۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره صحیفه سجادیه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان گفت: حدود ۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان شرکت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام  رضا تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان با اشاره به مراسم اختتامیه جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور اظهار کرد: اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه به لطف الهی در ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ در شهر بندر عباس برگزار خواهد شد.

اولویت اساتید معارف در حوزه تدریس نگاه تربیتی است

وی ادامه داد: این جشنواره که به مدت یک سال به طول انجامید با همت و تلاش همه  سازمان های دانشگاه محور اعم از وزات بهداشت و علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، سازمان صدا و سیما و بویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها الحمدلله مسیر خوب و متعالی خودش را سپری کرد..

حجت الاسلام تقوی در پایان خاطرنشان کرد: جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر در این جشنواره حضور قطعی داشتند. در بخش آموزش مجازی تعداد ۳۰۰ هزار نفر از دانشگاهیان مشارکت نمودند و در بخش ثبت نام از طریق سایت و مشارکت در آزمون‌های ۳۵ گانه جشنواره در طول یکسال تعداد ۱۰ هزار نفر ثبت نام صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =