۵۲۵ هزار نفر متقاضی در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کردند

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از ۳ خرداد تاکنون ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  مهدی تقدسی با بیان این که تا امروز ۵۲۵ هزار نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو توانستند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند گفت: تا شب گذشته ۳۳۰ هزار نفر و امروز ۱۹۵ هزار نفر توانستند ثبت نام خود را نهایی کنند. 

وی در ادامه افزود:این آمار ثبت نامی در حالی است که در برخی ساعات پیک، اختلالی در سایت وجود داشته است. 

۱۵۰ دستگاه کاپرا در تالار خودرو بورس کالا عرضه می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به نحوه اطمینان متقاضیان از ثبت نام گفت: به دلیل اینکه ترافیک در برخی ساعات بالاست ممکن است در گزینه جزئیات سفارش، ثبت نام متقاضیان نشان داده نشود، اما در اصل با بروزرسانی سایت، ثبت نام انجام شده است. 

تقدسی تشریح کرد: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند؛ با توجه به اینکه ثبت نام تا ۱۰ خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل فرایند ثبت نامی نباشند. 

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در این دوره ۲۳ خودرو از ۴ خودروساز عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام، اولویت پنج خودرویی خود را از محصولات شرکت سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      1 0
      یکی از جناب آقای تقدسی بپرسه چرا یک شماره پشتیبانی برای پاسخگویی به مشتریان وجود نداره؟ صد میلیون تو حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مسدود کردند و تایید بانک هم برام پیامک شده ولی وقتی می خوام ثبت نام کنم پیام می ده "در صورتی که در بانکهای مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید،. پس از زمان اعلامی در اطلاعیه برای ثبت نام مراجعه نمایید "به پشتیبانی بانک زنگ می زنم می گن اطلاعات حساب شما برای وزارت صمت ارسال و تایید شده و به بانک ارتباطی نداره، سامانه هم خدا را شکر هیچ شماره پشتیبانی، لینک پشتیبانی، اصلا چیزی به نام پشتیبانی نداره، آقایون انقدر از خود متشکرند که حساب نکردند شاید یک وقت مشکلی از طرف آنها وجود داشته باشه که منجر بشه حق کسی ضایع بشه، مردم با بدبختی پول تهیه می کنند،. بلوکه میشه و بعد انگار نه انگار. این پیام مه سامانه به من میده برای کسی هست که اصلا حساب وکالتی نکرده. خب یکی بیاد جواب بده مشکل از کجاست
    • سعید IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      من حساب وکالتی بانک تجارت باز کردم و پولم هم مسدود شده و بانک هم تاییدیه مسدودی و وکالتی بودن را صادر کرده ولی هنوز نتونستم وارد سیستم بشم و پیغام می ده که پس از زمان اعلامی برای ثبت نام مراجعه کنید. چه طور مشکل بر طرف شده. هیچ کس هم پاسخگو نیست چی کار باید بکنم؟؟؟