موسوی: نتایج استقلال در لیگ برتر بد نبود

پیشکسوت استقلال می گوید داربی شرایطش با سایر دیدارها تفاوت دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی موسوی پیشکسوت استقلال معتقد است شرایط داربی با بازیهای دیگر فرق می کند و هر تیمی از لحاظ روحی آماده باشد می تواند برنده این بازی باشد.

نظرتان در خصوص داربی فینال جام حذفی چیست؟

بازی حساسی است زیرا دو تیم به دنبال قهرمانی در این رقابتها هستند. استقلال در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورده و برای جبران این نتیجه به میدان خواهد آمد و از طرفی دیگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و می خواهد با قهرمانی در جام حذفی دبل کند و به همین دلیل بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

حضور مربی استقلال در تیم ملی منتفی شد

خیلی ها می گویند شرایط پرسپولیس بهتر است؟

درست است که پرسپولیس به خاطر قهرمانی در لیگ برتر از لحاظ روحی و روانی بهتر است ولی داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که بتواند از فرصت ها بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد شد

ارزیابی تان از عملکرد استقلال در پایان لیگ برتر چیست؟

نتایج استقلال در لیگ برتر بد نبود فقط این تیم نتوانست در بازی های پایانی تمرکزش را حفظ کند و قهرمانی را بدست بیاورد.البته اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود و در خیلی از بازیها حق استقلال خورده شد.

ایا ساپینتو باید در استقلال بماند؟

ساپینتو مربی است که هواداران استقلال دوستش دارند و خواهان حضور دوباره وی برای فصل اینده هستند. این مربی نتایج بدی نگرفت و می توانست استقلال را امسال قهرمان کند اما بدشانسی اورد.امیدوارم این مربی در لیگ برتر فصل بعد هم حضور داشته باشد تا لیگ همچنان با هیجان دنبال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =