پیوس: پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است که برتری در دربی اخیر و قهرمانی در لیگ برتر تضمینی برای پیروزی سرخپوشان در دیدار روز چهارشنبه مقابل استقلال نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس، درباره شرایط پرسپولیس برای فینال جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و بعد از قهرمانی در لیگ حالا می‌تواند یک جام دیگر را به افتخاراتش اضافه کرده و فصل را به رؤیایی‌ترین شکل ممکن به پایان برساند. مطمئناً بازیکنان این تیم هم انگیزه زیادی برای پیروزی در فینال جام حذفی دارند.

پرسپولیس در پنالتی دست بالا را دارد

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا انگیزه استقلالی‌ها برای گرفتن یک جام نمی‌تواند کار پرسپولیس را سخت‌تر کند؟»، تصریح کرد: مطمئن باشید انگیزه پرسپولیس کمتر از استقلال نیست. استقلال بدون شک محکوم به برد است و بابت قهرمان نشدن در لیگ برتر توسط هوادارانش تحت فشار قرار دارد، به همین دلیل آنها قطعاً در بازی استرس خواهند داشت، ولی پرسپولیس در شرایطی متفاوت و بدون استرس بازی خواهد کرد. همین موضوع می‌تواند شانس برد پرسپولیس را بیشتر کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قهرمان شدن پرسپولیس و همچنین پیروزی در دربی قبلی تضمینی برای شکست دادن استقلال نیست. به طور حتم استقلال هم تیم خوبی است و بازیکنان پرسپولیس باید با تمرکز و هوش بالایی برابر این تیم به میدان بروند. در جام حذفی فرصتی برای جبران اشتباه وجود ندارد و بازیکنان باتجربه پرسپولیس بدون شک این موضوع را درک می‌کنند.

پیوس پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی روز چهارشنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال را اینطور بیان کرد: امیدوارم پرسپولیس ببرد و من شانس برد تیمِ گل‌محمدی را بالا می‌دانم. پرسپولیس در خط دروازه گلری مثل بیرانوند دارد، مدافعان هم عالی کار می‌کنند و در فاز تهاجمی نیز تمام بازیکنان آماده هستند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به داوری تأکید کرد: هر داوری ممکن است اشتباه کند و خارج از ایران هم داوران اشتباه می‌کنند. این درست نیست داوران خودمان را تحت فشار بگذاریم و فکر می‌کنم صحبت استقلالی‌ها در مورد داور حرفه‌ای نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1183410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =