افت شدید قیمت خودروهای مونتاژی

بر اساس قیمت های اعلامی در بازار آزاد هر دستگاه تیگو ۸ پرومکس با ثبت کاهش ۸۳۰ میلیون تومانی طی یک ماه به ۳ میلیون و ۳۵۰ میلیون تومان رسید همچنین X۵۵ اکسلنت اسپرت نیز با افت ۱۴۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بررسی بازار خودرو در طی یک ماه گذشته نشان می‌دهد ادامه عرضه خودروها در سامانه یکپارچه و مصوبه شورای رقابت مبنی بر برخورد تعزیری با گران‌فروشی در خودروهای مونتاژی، تاثیر خود را بر بازار خودرو نشان داده و شاهد افت قیمت این خودروها هستیم.

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو تمدید می‌شود؟

بر این اساس چری آریزو ۵T IE مدل ۱۴۰۲ در بازار در طول یک ماه گذشته ریزش ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو در حال یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. چری آریزو ۵T IE مدل ۱۴۰۱ هم در بازار ۱۸۰ میلیون تومان ارزان شده و به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در همین حال، چری آریزو ۶ اکسلنت مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۱۷۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش می‌رود.

چری تیگو ۷ IE مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۱۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، ام وی ام X۵۵ اکسلنت اسپرت مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو ۱۴۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری نیز ۱۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، فونیکس تیگو ۸ پرومکس (IE) مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ریزش ۸۳۰ میلیون تومانی را در طول یک ماه گذشته تجربه کرده و به قیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس آریزو ۶ پرو مدل ۱۴۰۲ نیز ۳۰۰ میلیون تومان ارزان شده و یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیدن تومان قیمت پیدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =