جانشین پلیس کشور: خدشه به امنیت را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: هرکس به فکر ایجاد خدشه در امنیت پایدار باشد، با سخت‌ترین برخوردها مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سرتیپ قاسم رضایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و باثبات در مرزها داریم که این امر در سایه خون شهدا و همراهی مردم محقق شده است.

وی افزود: خوشبختانه مرزهای شمال‌غرب و استان آذربایجان‌غربی شاهد امنیت پایدار هستند که تلاش نیروهای مرزبانی و دیگر نیروهای امنیتی در این مناطق چشمگیر و قابل توجه است.

رئیس پلیس راهور: مسیر تهران-شمال در تعطیلات یک‌طرفه نمی‌شود

جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: پایداری امنیت منوط به احساس وظیفه همه از مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی، ادامه داد: نیروهای انتظامی و مرزبانی با تمام توان در راه تحقق امنیت تلاش دارند و دشمن هم این نکته را دانسته است.

سردار رضایی تأکید کرد: هرکس به فکر ایجاد خدشه در امنیت پایدار باشد، با سخت‌ترین برخوردها مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: در اغتشاشات سال گذشته با مدیریت عالی فرماندهان و نیز جانفشانی نیروهای انتظامی و امنیتی شاهد یأس دشمنان بودیم که هوشیاری مردم موجب شکست تمام نقشه‌های دشمنان شد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را ممنوع دانست و بیان داشت: هشدارها در این زمینه داده شده است و امیدواریم مردم نسبت به جلوگیری از تبعات بعدی از نگهداری این اقلام خودداری کنند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی هم در سخنانی، با تقدیر از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در برابر ناهنجاری‌ها و تهدیدات انتظامی قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید
تذکر و اخطار جدی پلیس درباره "قاچاق" و "سلاح غیرمجاز"/ دیگر هیچ تعارف و اغماضی نخواهیم داشت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، تصریح کرد: دشمن در صدد القا و ایجاد ناامنی در جامعه است که رشادت نیروهای امنیتی و انتظامی کنار هوشیاری مردم مانع این امر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =