کندوان بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه کندوان از ۲ طرفه شدن این محور پرتردد کشور از دقایق پیش خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگردمحمد احمدی افزود: این محور از ساعت ۹ صبح امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به علت ترافیک سنگین مسدود شده بود.

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال دوطرفه شد

وی وضعیت زمان حاضر ترافیک این محور را عادی و روان اعلام کرد.

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون باوجود استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =