پوتین: دشمنان سعی در ایجاد بی‌ثباتی در روسیه دارند

ولادیمیر پوتین در اظهاراتی که نشان از افزایش سخت‌گیری بر مخالفان داخلی خود دارد، گفت که نمی‌گذارد بعضی «بداندیشان» ثبات روسیه را ضعیف کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با بیان اینکه بعضی «بدخواهان» می‌کوشند روسیه را بی‌ثبات کنند، از اعضای کابینه دولت خواست تا «به‌هیچ‌وجه» اجازه چنین اتفاقی را ندهند.

ترکیه: مایلیم از طریق پوتین اختلاف با سوریه را کاهش دهیم

او گفت که شورای امنیت روسیه در «مسائل بسیار مهم» درباره تضمین امنیت مربوط به روابط ۱۹۰ گروه قومی این کشور گسترده رایزنی خواهد کرد.

پوتین گفت: امروز این مسائل را از منظر تضمین امنیت روسیه بررسی خواهیم کرد، از جمله امنیت سیاست داخلی.

روسیه از آغاز حمله به اوکراین در فوریه سال گذشته میلادی فشار بر مخالفان خود را افزایش داده و باقی‌مانده اپوزیسیون لیبرال را که در تنگنا قرار دارد، به خروج از این کشور ترغیب کرده است.

ولادیمیر پوتین همچنین مکررا خواستار حفظ اتحاد کشورش در مواجهه با «تهدید وجودی» غرب شده، اما گاهی با خصومت گروه‌های قومی مواجه می‌شود که حس می‌کنند هدف عزم بسیج نیروهای روسیه قرار دارند.

مسکو در ماه مارس «انجمن ملل آزاد پسا روسیه» را غیرقانونی اعلام کرد؛ سازمانی که توسط کنشگران مخالف دولت تأسیس شده و حامی استقلال گروه‌های قومی مختلف روسیه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =