سلیقه مسئولان عامل کوچ مردم از تلویزیون / شبکه نمایش خانگی آزادی عمل بیشتری در ساخت سریال طنز دارد

بازیگر سریال اشک‌ها و لبخندها گفت: سلیقه مدیران صداو سیما تغییر کرده و آن طور که باید به کار طنزو کمدی بها نمی‌دهند و همین موضوع باعث شده تا مردم بیشتر به شبکه نمایش خانگی روی بیاورند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، یکی از ماموریت‌های مهم حال حاضر تلویزیون «پراکندن امید و نشاط» بین مردم جامعه است که از سوی رهبر انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است. با این وجود، اما برنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود از عنصر شادی برخوردار نیستند و چند سریالی هم که در این زمینه در حال پخش است نتوانسته در جذب مخاطب خوب عمل کند.

جای خالی آثار طنز و کمدی در تلویزیون / چرا دیگر از خیابان‌خلوت‌کن‌ها خبری نیست؟

جواد انصافی از جمله بازیگرانی است که در عرصه طنزو کمدی خوش درخشیده است. از او درباره دلایل افت کیفیت آثار طنز در تلویزیون سوال کردیم و او این چنین جواب داد: انجام کار طنز در تلویزیون بسیار دشوار شده، دلیل آن هم مخالفت مسئولان با کار در این زمینه است، به طوری که هر بار برای ساخت برنامه طنز رجوع می‌کنیم با مخالفت روبرو می‌شویم.

وی ادامه داد: همین عامل باعث شده تا حجم کارهای شاد و طنز بسیار کاهش یابد و مردم هم به نوعی از تلویزیون کوچ کنند.

بازیگر سریال اشک‌ها و لبخندها با اشاره به ریزش مخاطب در تلویزیون گفت: چیزی که در حال حاضر شاهد هستیم این است که مردم به فیلم‌های طنز و کمدی علاقه بیشتری نشان می‌دهند و اگر بخواهیم آنها را پای برنامه‌های تلویزیون بنشانیم باید فیلم‌هایی از این دست بیشتر بسازیم.

انصافی در پایان تاکید کرد: سلیقه مدیران صداو سیما تغییر کرده و آن طور که باید به کار طنزو کمدی بها نمی‌دهند و همین موضوع باعث شده تا مردم بیشتر به شبکه نمایش خانگی روی بیاورند چرا که هم تعداد برنامه‌های  طنز در این پلتفرم بیشتر شده و هم اینکه آزادی عمل بیشتری در آنجا وجود دارد و بسیاری از سانسورها و ممیزی‌هایی که در تلویزیون وجود دارد در شبکه نمایش خانگی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      باسلام خسته نباشید به مسعولین دلسوز خواهش میکنم از شما سفره مردم که محدودشده لاعقل دل مردم چند لحظه با فیلم و سریال های طنز وشاد خوشحال بشه خواهشن مسعول صدا و سیما بیشتر توجه داشته باشه به شرایط زندگی مردم وثلیقه ای عمل نکنند