سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد + سوابق

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «امیررضا شاهانی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «امیررضا شاهانی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

 زلفی‌گل در این حکم آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

پاسخ معاون دانشجویی خواجه نصیر به گلایه‌های دانشجویان/ سلف دانشکده برق تا مهرماه راه‌اندازی می‌شود
 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حسن مزرعه‌شاهی «رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر رضا شاهانی (زاده تهران_۱۳۴۹) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی شاهانی می‌توان به مسئولیت‌هایی، چون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعتدانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش و عضو شورای برنامه ریزی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اشاره کرد.

وی همچنین محقق برگزیده و استاد برتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر نیز بوده و علاوه بر تالیف کتاب، ۱۱۰ مقاله پژوهشی نمایه شده دارد که بیشتر آن در نمایه Isi است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =