هواشناسی ایران/ وزش باد شدید و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور

بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در مناطقی از استان‌های شمالی کشور، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی/ دمای هوای تهران از روز پنج‌شنبه کاهشی می‌شود

شنبه در گیلان مازندران و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه بارش در استان‌های ساحلی تشدید شده و در سایر مناطق به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. دوشنبه و سه شنبه بارش در غرب مازندران، گیلان، مناطقی از اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ادامه خواهد داشت.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق هرمزگان به خصوص ارتفاعات، جنوب کرمان و جنوب و غرب فارس در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوا در سواحل شمالی کشور (۳ تا ۶ درجه) و در شمال شرق (۵ تا درجه) کاهش محسوس خواهد داشت. یکشنبه شمال خلیج فارس و از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج است. شنبه در بخش‌هایی از نوار غربی کشور، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و روزهای یکشنبه و دوشنبه در بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1197242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =