آخرین آمار کرونا در ایران / ۸ نفر در یک هفته گذشته جان باختند

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت کرونا در یک هفته گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت کرونا در یک هفته گذشته از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

تازه ترین اطلاعات درباره جهش سویه جدید کرونا

براین اساس، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۲۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۳۴ دُز رسید.

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲۱ نفر آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۱۹ شهریور تا شنبه ۲۵ شهریورماه)، ۸ نفر از بیماران کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۳۶۴ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۵۷ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۶۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =