وقوع سیل وحشتناک در نیویورک آمریکا و اعلام وضعیت اضطراری + فیلم

سیل شدید در نیویورک به وقوع پیوسته و وضعیت اضطراری به دلیل احتمال خسارت به جاده‌ها، متروها و زیر زمین‌ها شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با توجه به وقوع بارش سنگین باران در شهر نیویورک، پیش‌بینی‌ها از وقوع یک سیل بزرگ در این شهر حکایت دارند. فرماندار نیویورک، به دلیل احتمال خسارت به جاده‌ها، متروها و زیر زمین‌ها وضعیت اضطراری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی پاییز و زمستان پرباران و لزوم آماده بودن در برابر سیل‌های احتمالی / چطور از افزایش خسارت در بحران‌ها پیشگیری کنیم؟

اینجا خیابان کارول نیویورک است؛ در نزدیکی محله معروف بروکلین و چند متری پراسپکت پارک که شاید میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا رؤیای بازدید از خیابان‌های اطرافش را داشته باشند. اینطور که پیداست، بعد از یک باران نسبتاً شدید، در این خیابان‌های دارای شهرت جهانی در قلب آمریکا رسماً و بدون اغراق سیل جاری شده! این‌ها را نگفتیم که درباره چیزهایی مثل کارما، خشم طبیعت و «مدیریت بحران آمریکایی‌ها» و مواردی مثل آن جمله‌سازی کنیم. فقط خواستیم این صحنه‌ها را گوشه ذهنمان ذخیره داشته باشیم که اگر چند وقت دیگر در جایی از کشور خودمان حوادث طبیعی پیش آمد و خدای ناکرده سیلی جاری شد و خسارتی به شهری زد، تحت تأثیر حرف‌های بی‌ربط جریانات تحریم طلب و ضدایرانی[عموماً ساکن همین آمریکایی که در ویدیو می‌بینید] درباره جامعه و تمدن ایرانی قرار نگیریم و یادشان بیندازیم درچنین روزی، در چند کیلومتری خودشان چه گذشت و رسانه‌ها با چه ادبیاتی اخبار آن را پوشش دادند.

کد خبر: 1199984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =