بورس سبزپوش شد / افزایش ۳۵۹ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با افزایش ۳۵۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۲۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز دوشنبه (۱۰ مهر) شاخص کل بورس با رشد ۴۱۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۸۰  واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازار توافقی فرابورس از ۱۵ مهرماه آغاز به کار می‌کند

شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۱۰ هزار و ۶۱۵ واحدی ایستاد.

امروز دوشنبه (۱۰ مهر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴۱۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۸۰  واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با افزایش ۳۵۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۲۴ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان رسید. فارس، شستاو وبملت سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ثشاهد، تکاردان و خگستر سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با افزایش ۲ هزار و ۳۰۶ واحدی روی پله ۷۱۲ هزار و ۷۴۸ واحدی قرار گرفت.  

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین انبوه سازی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

فملی ۲، افران و اهرم بیشترین ارزش معامله و نمادهای فملی ۲، حفارس و شستا  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۲۴ و اخزا ۱۲۶۴ شترین ارزش معامله و نمادهای دی، اراد ۱۲۷۴  و آذرین بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =