تمدید مهلت ثبت‌نام دو آزمون سراسری و فرهنگیان

مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی فرهنگیان تا پانزدهم آذرماه تمدید شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در سال ۱۴۰۳ که قرار بود ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۱ آذر ماه پایان برسد تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه جاری تمدید شد. نوبت اول آزمون سراسری و آزمون متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت ثبت‌نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳

عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۸۲۰ هزار نفر برای نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند و به منظور ارائه تسهیلات و فرصت بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده است که مهلت ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه تمدید شود. معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل، صرفاً در بازه زمانی مذکور می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

پورعباس همچنین با تأکید بر ضرورت توجه و مطالعه دقیق اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام اصلاح شد که ضرورت دارد متقاضیان آزمون دانشگاه فرهنگیان که دارای ۲۴ سال سن (مبنا اول مهرماه هر سال تحصیلی) هستند در زمان تمدید شده در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند.

کد خبر: 1209481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =