مرغ گرم زیر قیمت بازار در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

علت گرانی این روزهای مرغ چیست؟

وی افزود: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

بنابر اعلام سایت شهر، در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی ۴۷درصد، غلات ۱۹درصد، مرغ ۱۸درصد، تخم مرغ ۱۰درصد، قند ۱۳درصد و شکر ۱۴درصد ارزان‌تر است.

انتهای پیام

کد خبر: 1209892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =