زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

انتقال سهام عدالت به وراث رایگان شد

درباره زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: همانند سال گذشته، امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر ماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود به هر حال شرکت‌ها از مهلت قانونی خود در حال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند به محض این که سودها کامل شد مرحله دوم که مرحله تسویه است انجام خواهد شد.

وی به سهامداران هشدار دادکه مراقب پیامک های جعلی باشند و تاکید کرد: نکته مهم این است که نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم این کلمه هیچ در خصوص سهام عدالت بسیار راهگشا باشد. بنابر این هر لینک، پیامک و... در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1216654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =