جنجال ارسلان مطهری و نکونام بالا گرفت/ استقلال از آسیا حذف می‌شود؟!

مهاجم تیم فوتبال استقلال که در فهرست مازاد سرمربی این تیم قرار دارد حاضر به جدایی نیست و فسخ یکطرفه قراردادش نیز ممکن است تبعات سنگینی همچون عدم دریافت مجوز حرفه‌ای برای آبی‌ها به همراه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام، سرمربی استقلال برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل ارسلان مطهری، مهاجم این تیم را در فهرست مازاد قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نویدکیا به استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت مهلت داد!

گفته می‌شود قرار گرفتن مهاجم آبی‌پوشان در فهرست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای، وی را از حضور در تمرینات منع کند. مطهری نیز در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرده است که با این تیم قرارداد دارد و طبق مفاد قراردادش عمل خواهد کرد.

واکنش مطهری در حالی است که احتمال فسخ یکطرفه قرارداد او از سوی باشگاه ممکن است عواقب سنگینی برای آبی‌های پایتخت به همراه داشته باشد. طبق مقررات پنجره نقل و انتقالات استقلال بلافاصله بسته خواهد شد و این باشگاه موظف خواهد بود، مبلغ قرارداد او را به طور کامل پرداخت کند.

باشگاه استقلال تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۳ باید بدهی‌های خود را پرداخت کند تا مجوز حرفه‌ای را به دست آورد. به طور حتم اگر نتواند بدهی‌های خود از جمله بدهی به مطهری را پرداخت کند، برای دومین سال پیاپی در خطر عدم دریافت این مجور و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت!

ارسلان چند سال پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته بود اما با توجه به قرارداد رسمی با این باشگاه عملا خواسته‌های خود را به آبی‌پوشان تحمیل کرد. مطهری از زمستان سال ۱۳۹۹ در جمع آبی‌پوشان حضور دارد و بیشتر به خاطر گلزنی‌های متوالی در شهرآورد بزرگ تهران و شادی منحصر به فردش بعد از گل معروف شده است. مطهری با لباس استقلال چهار گل در شهرآورد تهران به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 0
      حق با ارسلان است اصلآ برا بازیکنان وفادتار ارزش قائل نیست نکونام فقط جلو دماغ خودش و می بینید این باعث افت روحیه دیگر بازیکنان
    • اس اس IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      1 0
      چکاریه یامگاه ک رفت یه بازیکن دربی باز محبوب ازادقرارمیدن پشیمون میشن