پیشکسوت پرسپولیس: نباید با یک بُرد، اوسمار را بزرگ کرد

یک پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که نباید با یک برد، اوسمار را بزرگ کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ضیا عربشاهی در پاسخ به این پرسش که به نظرش برد پرسپولیس برابر تراکتور سبب شد تا اوسمار خودش را به هواداران یا پیشکسوتان ثابت کند، اظهار کرد: درست است پرسپولیس برابر تراکتور بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما نباید با این بازی اوسمار را خیلی بزرگ کرد و برد این بازی را به اوسمار نسبت داد. او دو سال در کنار یحیی گل محمدی به عنوان تمرین دهنده بود، در حقیقت برنامه‌ها را یحیی گل محمدی به او دیکته می‌کرد و او به عنوان کمک در کنار تیم قرار داشت و تنها تمرین دهنده بود.

بیشتر بخوانید:

مهاجم جدید در راه پرسپولیس؟

او افزود: متاسفانه بعضی‌ها با این برد اوسمار را خیلی بزرگ کرده‌اند در حالی که وی در انداره و قواره سرمربیگری تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست. پرسپولیس نیاز به یک مربی خارجی خوب دارد تا در ادامه مسیر موفق عمل کند. اوسمار همان کاری که یحیی گل محمدی انجام می‌داد و نفرات را در زمین ارنج می‌کرد را انجام می‌دهد و تفکر جدیدی ندارد. در حقیقت تیم همان تیم است بدون این که شکل آن تغییری کرده باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که باتوجه به محرومیت بیرانوند، آیا بازی کردن رفیعی، دروازه‌بان امید سرخ‌پوشان یک فرصت یا یک تهدید محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظر من باید به دروازه‌بان جوان نیز بها داد و در بازی‌هایی که حساسیت زیادی ندارد به آن‌ها اعتماد کرد و از وجودشان استفاده کنیم تا بدون استرس و با روحیه بالا دروازه‌بانی کند. الان که بیرانوند چهار اخطاره شده و دروازه‌بان جایگزین نداریم، این بهترین فرصت برای رفیعی است که در تیم بزرگی همچون پرسپولیس خود را نشان دهند.

عربشاهی در پاسخ به این پرسش که درباره فسخ قرارداد باهویی بیان کرد: من از همان اول نیز با جذب نبیل باهویی در پرسپولیس مخالف بودم و خود مدیر باشگاه این بازیکن را آورد، بدون این که نظر سرمربی را بپرسد. متاسفانه از داشته‌های خود استفاده نمی‌کنیم در حالی که بازیکن بهتر از باهویی داریم. او در حد و قواره پرسپولیس نبود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1222181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =