استقلال و سپاهان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین آرای خود برای باشگاه استقلال و مربیان سپاهان جرایمی را در نظر گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

هافبک استقلال مقابل هوادار محروم شد

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت، تخلفاتی رخ داد. وی به همین خاطر باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

پائولو سانتوس مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

گریلوداکونها مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن با وجود محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های بانوان کانی کردستان و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی فاطمه صادقی مدیر تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. اعظم غلامی از منتسبین تیم ملوان بندر انزلی هم به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ملوان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل به داوری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم کانی کردستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری و اعتراض عوامل به داوری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =