نماهنگ جدید گروه سرود بصیر با نام «کدهای فتح» منتشر شد

جدیدترین اثر گروه بین المللی سرود بصیر با نام «کدهای فتح» به تهیه کنندگی محمد ناصری کوره چین منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، نماهنگ «کدهای فتح» اثر جدید گروه سرود بین‌المللی بصیر است که در مجتمع بین المللی‌ بصیر به تولید رسیده است. این اثر فاخر با محوریت روحیه‌ی تولی و تبری دینی ساخته شده و از نشان دادن موضوع وحدت، همدلی و روحیه‌ی ملی و مذهبی بهره برده است.

این نماهنگ نه تنها به منظور یادآوری به دشمن ضمن اینکه ایرانیان غیور همیشه در صحنه حاضر هستند ساخته شده بلکه منظور نظر تمامی نیروهای شریف و با غیرت مقاومت است.

از موضوعات جالبی که در این نماهنگ به چشم می‌خورد می‌توان اشاره به تحریم‌های دارویی ایران توسط آمریکا و مقابله آن توسط دانشمندان این حوزه، اشاره به انگشتر حاج قاسم به منظور شهادت ایشان، تهدیدهای آمریکا و دولت‌های جعلی و مقابله ایران با آنها، شکست تاریخی نیروهای آمریکایی در طوفان طبس و حملات نیروهای مقاومت علیه رژیم خبیث اسرائیل را در بر دارد.

این کار تولیدی مفهومی پس از نماهنگ «ایران وطن ما» ساخته شده است که در آن اثر نیز موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، غیرت مردان و خانواده‌های شهدا به چشم می‌خورد. این نماهنگ به تهیه کنندگی محمد ناصری کوره چین بوده که مدیریت مجتمع بین المللی بصیر را نیز بر عهده دارد.

ناصری در حوزه موسیقی و شعر ۳ کتاب نیز به تحریر درآورده که بخش فارسی نماهنگ را نیز سروده است. اسماعیل شبرنگ شاعر بخش انگلیسی این نماهنگ بوده و سیدمهدی سید بابائی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

امید رهبران آهنگساز، علیرضا ولایی میکس و مستر، احسان طاهری و محمدامین مفید تصویربردار، حسین محمدی تدوینگر این اثر بوده اند.

https://aparat.com/v/frp8d1p

انتهای پیام/

کد خبر: 1230174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =