قالیباف با سلطان عمان دیدار کرد

رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان با "هیثم بن طارق" سلطان عمان دیدار در مدیریت تنگه هرمز گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به همراه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در سفر به عمان با "هیثم بن طارق" سلطان عمان دیدار در مدیریت تنگه هرمز گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم، هیئت مذاکره‌کننده "میناب ۱۶۸" پس از مذاکرات سوئیس، شب گذشته به مسقط پایتخت عمان سفر کرده و در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال بدر بوسعیدی قرار گرفت.

ارتقای همکاری‌های دوجانبه و مذاکره درخصوص ترتیبات ایرانی مدیریت تنگه هرمز، محور نشست‌های مسقط خواهد بود.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha