اظهارات غریب‌آبادی درباره تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده؛ فعلاً برنامه‌ای برای دسترسی نداریم

معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که «در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

به گزارش گروه سیاست ایسکانیوز؛ کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha