جزئیات برگزاری دوی بین‌المللی تهران

دوی بین المللی تهران اواخر فروردین ماه 96 برگزار می‌شود و شروع و پایان مسابقه در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دوی بین المللی تهران دهه آخر فروردین ماه سال 96 در حالی برگزار خواهد شد که به گفته مسئولان فدراسیون دوومیدانی تاکنون 500 دونده خارجی برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

برنامه ریزی صورت گرفته برای مسیر مسابقه به شکلی است که دوندگان کار خود را از ورزشگاه آزادی آغاز می‌کنند و پس از طی کردن خیابان آزادی، خیابان انقلاب به میدان فردوسی می‌رسند و پس از دور زدن دوباره همین مسیر را تا ورزشگاه آزادی طی می‌کنند.

هماهنگی‌های این مسابقه تقریبا نهایی شده و قرار است شورای تامین استان موافقت کتبی خود را تا پایان سال اعلام کند.

گفته می‌شود حدود سه هزار دونده در این رقابت حضور پیدا کنند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد مطلب: 741057

وب گردی

وب گردی