نسل جدید فیات پونتو سال آینده عرضه می شود

فیات پونتو به تازگی در آمریکای جنوبی دیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، نمونه آزمون تست شده این خودرو دارای پوشش استتاری کاملی است که نشان می دهد به روز رسانی ظاهری کلی برای آن اعمال خواهد شد.

فیات پونتو که سال 2005 به صورت جهانی عرضه شد اواخر سال 2009 به بازار هند راه یافت. اگرچه این خودرو به تدریج با کاهش فروش همراه بوده اما این خودروساز تلاش کرده تا آن را با به روز رسانی های ظاهری متعدد حفظ کند. اخیرا فیات تولید پونتو در بازارهای اروپا، آمریکای جنوب و آفریقای جنوبی را متوقف کرده تا جا را برای هاچ بک های دیگر خود باز کند اگرچه اخیرا گزارش شده است که این خودروساز این هاچ بک اصلاح شده را با همان نشان پونتو عرضه خواهد کرد.

پونتوی جدید از پلتفرم قبلی که به طور مشترک با اوپل ساخته شده بود بهره نمی برد بلکه بر اساس پلتفرم SCCS طراحی شده توسط فیات ساخته می شود. گمان می رود این خودروی جدید دارای تغییرات قابل توجهی در بدنه بوده و فیات کابین آن را نیز با ویژگی هایی ممتاز ارتقا دهد.

نسل چهارم این هاچ بک اواخر سال 2018 وارد بازار هند خواهد شد. پونتوی کنونی که در هند به فروش می رسد دارای نسخه 90 اسب بخاری ارتقا یافته و یک کراس اوور در خط تولید خود است و همچنان میزان فروش سه رقمی دارد. زمانی که پونتوی جدید در هند عرضه شود با هیوندای Elite i20، سوزوکی بالینو، فولکس واگن پولو و تویوتا اتیوس لیوا رقابت خواهد کرد.

401

کد خبر: 800046

وب گردی

وب گردی