پلکان مشاهیر دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه + تصاویر

تابلوهای مشاهیر ارتباطات در پلکان دانشکده ارتباطات و رسانه نصب شد.

به گزارش ایسکانیوز، پروژهٔ پلکان مشاهیر با نصب تمثال بیش از ۴۰ نفر از مشاهیر ایرانی و خارجی حوزهٔ ارتباطات در دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اجرا شد.

این پروژه که به همت کانون فرهنگ و رسانه و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی انجام پذیرفت با استقبال چشمگیر دانشجویان و اعضاء هیأت علمی همراه بوده است.

احسان پورقربان دبیر کانون فرهنگ و رسانه دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه تصریح کرد: هدف اصلی از این اقدام آشنایی دانشجویان با زندگی‌نامه بزرگان، چهره‌ها، مشاهیر و افراد موفق ایرانی و خارجی در علم ارتباطات است که امیدواریم با این اقدام علاوه بر ایجاد انگیزه تحصیلی مضاعف در دانشجویان مقاطع مختلف، نام مشاهیر نیز در ذهن دانشجویان و مخاطبان هک شود و بر میزان یادگیری آنان تاثیرگذار باشد.

دانشجویان خلاق و فعالان فرهنگی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه تهران مرکزی تا کنون موفق به اجرای پروژه‌ها، برنامه‌ها و مراسم‌های خلاقانه و جدیدی شده‌اند که حال و هوای با نشاط و متفاوتی را در فضای دانشگاه بوجود آورده و رقابت علمی و انگیزهٔ تحصیل را در دانشجویان این دانشکده دوچندان کرده است.

کد خبر: 884378

وب گردی

وب گردی