سد آهنین ایران مقابل حریفان؛ عقاب آسیا درون دروازه

تیم ملی درون دروازه سه دروازه‌بان آماده و سرحال دارد و دروازه‌بان اصلی ایران، حضور در جام جهانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را امسال تجربه کرده است

به گزارش ایسکانیوز ، ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ جام ملت‌های آسیا در امارات آغاز می‌شود و تیم ملی روز ۱۷ دیماه در اولین مسابقه به مصاف تیم یمن خواهد رفت. از امروز قصد داریم خطوط تیم ملی را به طور کلی مورد ارزیابی قرار بدهیم و هر روز نظر یک کارشناس را هم در مورد بازیکنان حاضر در آن پست بدانیم.

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی برای جام ملت‌ها هستند.اگرچه هر سه بازیکن بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهند اما قطعا پیراهن شماره یک تیم ملی در اختیار علیرضا بیرانوند خواهد بود. دروازه‌بانی که امسال اوج درخشش را در جام جهانی و حتی لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم. بیرانوند در جام جهانی با مهار ضربه کریس رونالدو بهترین بازیکن جهان در فوتبال دنیا درخشید و کارشناسان فوتبال مطرح جهان او را تحسین کردند.

بیرانوند در فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا هم نقش پررنگی داشت و با مهار ضربه سر ژاوی کاپیتان السد قطر و کاپیتان سابق بارسلونا باردیگر توانایی‌هایش را به رخ حریفان کشید. همین درخشش باعث شد که همه او را عقاب آسیا و حتی گزینه اصلی مرد سال فوتبال قاره بدانند اما مسئولان AFC با کج سلیقگی این عنوان را به بازیکن قطری دادند که حتی تیمش به فینال لیگ قهرمانان هم نرسید.

جام ملت‌ها فرصت دوباره‌ای برای اوج گرفتن عقاب آسیا ست. تیم ملی خیالش از دروازه راحت است و سد آهنینی مقابل حریفان قرار گرفته است.

امیر عابدزاده پسر اسطوره فوتبال ایران هم که در باشگاه پرتغالی بازی می‌کند مورد توجه و علاقه کی‌روش است و احتمالا او ذخیره مطمئنی برای بیرانوند در جام ملت‌ها خواهد بود.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان هم به لطف درخشش در نیم فصل اول لیگ برتر به تیم ملی دعوت شد و پیراهن ارزشمند تیم ملی را به دست اورده است. نیازمند را می‌توان دروازه‌بان سوم ایران در این مسابقات دانست.

بهزاد غلامپور دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد سه دروازه‌بان دعوت شده به تیم ملی به فارس گفت: در جام ملت‌ها هیچ دغدغه‌ای بابت دروازه‌بانی نداریم. سه بازیکن از بهترین‌ها هستند و فکر می‌کنم بیرانوند که حضوری عالی در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا داشته دروازه‌بان اصلی تیم در این مسابقات خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991332

وب گردی

وب گردی