پایمردی دکتر عسگری برای دفاع از اتهامات بی اساس ارزشمند است

هیئت رئیسه دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تلاش و پایمردی دکتر سیروس عسگری در برابر اتهامات بی اساس و گرفتن حکم تبرئه در غربت بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه صنعتی شریف، در پی بازگشت دکتر سیروس عسگری به وطن هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای متن اطلاعیه آمده است: سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، همکار عزیزمان جناب آقای دکتر سیروس عسگری که در اسارت ظالمانه در کشور بیگانه قرار گرفته بودند به آغوش خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف بازگشتند. ایشان و خانواده گرامی‌شان در دوره‌ای سه ساله، شرایط بسیار سختی را صبورانه تحمل کرده و پشت سر گذاشتند. تلاش و پایمردی آقای دکتر عسگری برای دفاع از خود در مقابل اتهامات بی اساس و نهایتا گرفتن حکم تبرئه از دادگاه آن هم در شرایط غربت و اسارت بسیار ارزشمند است.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: دانشگاه صنعتی شریف که در این سالها همواره پیگیر و نگران وضعیت این عضو ارزشمند خانواده خود بوده است، ضمن خوش آمد به این همکار عزیز و عرض تبریک به خانواده محترمشان، لازم می‌داند از همکاری‌ها و تلاش‌های همه مسئولین ذیربط بویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیگیری وضعیت و فراهم آوردن مقدمات بازگشت جناب آقای دکتر عسکری تشکر کند. امیدواریم خداوند به فضل خود، تلخی روزهایی که بر ایشان و خانواده محترمشان گذشته است را به بهترین شکل جبران کند و چنین تجربه تلخی برای هیچ یک از اهالی علم و دانش تکرار نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071041

وب گردی

وب گردی