پاسخ بیش از ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد به تحریف دفاع مقدس توسط BBC

بیش از ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد طی بیانیه‌ای به پروپاگاندای تحریف دفاع مقدس توسط BBC پاسخ دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  بیش از ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد طی بیانیه‌ای به پروپاگاندای تحریف دفاع مقدس توسط رسانه فارسی زبان انگلیس واکنش نشان دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رسانه استعمارگر bbc انگلیس هفته گذشته در یک پروپاگاندای رسانه ای با پخش بخشهایی از جلسه دکتر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان در کوران جنگ و انتشار برخی اختلاف سلایق فرماندهان با ایشان در صدد تحریف پرافتخارترین و عزتمندانه ترین روزها و سالهای تاریخ ایران بود. سالهایی که همه ایرانیان از هر طیف سیاسی به آن می بالند.

ملت ایران به دلیل استقلال طلبی و ایستادگی در برابر استعمارگران مورد هجوم رژیم بعث قرار گرفت و کشورهای عربی و غربی در حمایت از صدام از هیچ کوششی فروگذار نکردند ایرانیان که تاریخ گذشته شان مشحون و مملو بود از قراردادها و استعمارگریهای کشورهایی چون انگلیس که عظمت اهورایی و عاشورایی آنان را مخدوش کرده بود اینبار ایستادند که قراردادهای ۱۹۰۷ که طی آن ایران رسما مستعمره انگلیس شد، تکرار نشود.

پدران ما در کنار همه آحاد ملت ایران با دست خالی و البته امدادهای الهی ایستادگی کردند و پیروز شدند و امروز به مدد همان مقاومتها و جانفشانیها ، انقلاب اسلامی به تکیه گاهی برای احرار عالم تبدیل شده است.

انگلیس، ایران تحت سلطه ۱۹۰۷ را کشور مطلوب خویش می داند نه ایرانی که گلوبال هاوک ابرقدرت را در آسمان خلیج فارس متلاشی کند و ناو دزدان دریایی انگلیسی را مقتدرانه ما به ازاء ناو ایرانی، مصادره کند.

ما فرزندان شهدا به عنوان وارثان و ادامه دهندگان راه شهدا ضمن تجدید پیمان با آرمانهای پدرانمان، اعلام می‌داریم که ردای به خون آغشته آنان را همچون پرچمی پر افتخار در قلب خویش تا همیشه تاریخ به اهتزاز در می آوریم و همبستگی بیش از پیش خویش را به سپاه اسلام و فرماندهانش اعلام می داریم و خطاب به توطئه گران و تحریف کنندگان جنگ اعلام می داریم که در کدام ارتش جهان، فرمانده ارشد، همه فرماندهان را گرد هم می آورد و نقدهایشان را پاسخ می دهد.

فرمانده وقت سپاه جناب آقای دکتر محسن رضایی که از گنجینه ها و ذخایر دفاع مقدس هستند بر خلاف نه حتی نظامیانتان که سیاستمداران مدعی دموکراسی غربی اما در عمل مستبد، پای انتقادات همرزمان و فرماندهان منصوب خود نشسته اند این جلسه برگ زرینی بر کتاب قطور تاریخ افتخارات دفاع مقدس ثبت خواهد شد.

انگلیس، روباه پیر بداند بزرگرترین دوگانه نزد ملت ایران دوگانه عزت_ذلتی است که در یکسو استعمارگری انگلیسیها در دوران سلطنت قاجار و در دیگر سو استقلال طلبی دوران فقاهت قرار دارد.

ملت ایران نقش محوری انگلیس در تجهیز نظامی صدام را فراموش نخواهد کرد و امروز هم رسوایی شما در تحریف سلحشوریها و رشادتهای جوانان عزیز واضح و مبرهن است
تردید نداریم با مدد الهی ملتی که از استعمار کهنه عبور کرد و کاپیتولاسونها را با ۱۵ خردادها شُست، هرگز تکامل امروز را انحطاط گذشته عوض نخواهد کرد و در نبرد با استعمار نو و تحریمهایی که هدفش استیصال و نا امیدی ایرانیان است هم عبور خواهد کرد و پایان تاریخ طبق وعده الهی از آنِ مستضعفان خواهد بود.
منبع: فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1073930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =