بازدید سیاری از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع

همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در صنایع دفاع می بینیم، تامین مناسب نیازمندی های تجهیزاتی نیروهای مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی مان را از سال ۵۷ تا ۹۹ مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تامین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه جایگاه و موقعیتی هستیم.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به تلاش و همت جوانان متخصص صنایع دفاعی کشور، گفت: آنچه ما امروز در نمایشگاه صنایع دفاع دیدیم پیشرفت‌های قابل توجه و رفع کلیه مشکلات، گلوگاه‌ها و نیازمندی‌هایی بود که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم و ما در حال حاضر به جایی رسیده ایم که می‌توانیم ادعا کنیم آنچه در چرخه دفاع مورد نیازمان هست به طور کامل در صنایع دفاع در ابعاد مختلف و برای نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ما ساخته می‌شود ضمن اینکه ما امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات نیز قدرت انتخاب داریم.

امیر سیاری تصریح کرد: یکی از مولفه های مهم اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، داشتن تجهیزات خوب و متناسب با نوع تهدیدات و برخوردار از فناوری های روز است که الحمدلله در این نمایشگاه همه آنچه مورد انتظار بوده به معرض نمایش درآمده و بیانگر این است که ما می توانیم و ما قدرتمندیم و در حوزه ساخت، تولید، بهینه سازی و نوسازی کلیه تجهیزاتمان هیچگونه وابستگی به دیگران نداریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه از تلاش و همت یکایک مسئولان و کارکنان سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر صنایع دفاعی کشورمان متناسب با فناوری ها و تهدیدات روز باشیم، که الحمدلله در نمایشگاه حاضر نیز شاهد ارائه دستاوردهای بسیار ارزشمند و به روزی بودیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1074541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =