جنگ اینستاگرامی ستاره‌های زنان و مردان در تاتنهام

الکس مورگان ستاره جدید تاتنهام دنبال‌کنندگان بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و تنها ۲ ستاره تیم مردان بالاتر از او قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، الکس مورگان با امضای قرارداد و پیوستن به تاتنهام حسابی خبرساز شده است، به حدی که او را با بازیکنان تیم آقایان تاتنهام مقایسه می‌کنند.

مورگان که به‌واسطه حضور فعال در تبلیغات و دنیای مد حسابی دنبال‌کننده در فضای مجازی دارد، یکی از کاربران محبوب اینستاگرام به‌شمار می‌آید. الکس با فالوورهای ۹,۲ میلیونی حالا با بازیکنان تاتنهام رقابت می‌کند و بعضاً از آنها جلو هم زده است. اتفاقی که شاید موجب حسادت بعضی از بازیکنان تیم ژوزه مورینیو شود. مورگان هم‌اکنون در جدول بیشترین دنبال‌کنندگان اینستاگرام در مکان سوم قرار دارد.

اگر گرت بیل را با ۴۳.۳ میلیون فالوور قاطعانه در صدر جدول کنار بگذاریم، مورگان با هری کین برای کسب جایگاه دوم رقابت می‌کند. هری کین هم‌اکنون ۹.۸ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و در مکان دوم است. این یعنی یک جریان مجازی کوچک در اینستاگرام می‌تواند مورگان را به کین برساند و جایگاه دوم را از او بگیرد. به خصوق اینکه رقابت غیرمستقیم بین گلزن تیم ملی انگلیس و برترین گلزن زنان جهان با ۱۰۷ گل هم به‌نوعی در جریان است و می‌تواند حسادت کین را برانگیزد

نقطه حسادت‌برانگیز ماجرا اما جایی است که مورگان با اختلاف زیاد نسبت به دله اَلی و هئونگ مین سون از نظر جذب مخاطب در فضای مجازی یکه‌تازی می‌کند. پشت‌سر مورگان هافبک تیم ملی انگلیس با ۷.۳ میلیون فالوور قرار دارد که به این سادگی‌ها فاصله ۲ میلیونی کاسته نخواهد شد. لوکاس مورا با ۴.۳ میلیون و هئونگ مین سون با ۴.۲ میلیون در رده‌های پنجم و ششم بیشترین دنبال‌کنندگان در فضای مجازی بین بازیکنان تاتنهام قرار دارند.

از رده هفتم تا دهم رقابتی کاملاً نزدیک و یکسان پابرجاست. سرخیو رگیلون با ۱.۵ میلیون فالوور در مکان هفتم است و تنها ۱۰۰ هزار فالوور بیشتر از اریک لاملا دارد. جو هارت که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حراست از دروازه سیتی را دارد با ۱.۳ میلیون فالوور در جایگاه نهم قرار گرفته است. رتبه آخر هم به جیووانی لوسلسو با ۱.۲ میلیون دنبال‌کننده اختصاص دارد.

کد خبر: 1074734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =