کیفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان افت کرده است

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه خواستار رسیدگی به حل مشکلات آموزش مجازی شد چراکه این مشکلات باعث افت کیفیت امر آموزش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکاینوز)؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در نامه‌ای خطاب به حسین خنیفر خواستار حل مشکلات ناشی از سامانه آموزش مجازی در این دانشگاه شد.

در بخش ابتدایی این نامه است: با توجه به غیر حضوری شدن آموزش دانشجویان و ارائه دروس در فضای مجازی از شروع سال تحصیلی، امر آموزش با مشکلات جدی روبرو بوده و این امر باعث شده است دروس دانشگاه طبق برنامه اعلام شده ارائه نشود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: علی رغم وجود مشکلات در بخش آموزش مجازی در ترم پیش که در آن زمان به دلیل شرایط جدید و تغییر شیوه آموزشی، این مشکلات تا حدودی قابل درک بود اما در حال حاضر با توجه به پشت سر گذاشتن ایام سه ماهه  تابستان و مدت زمانی که دانشگاه فرهنگیان برای اصلاح زیر ساخت‌های آموزش مجازی داشته است؛ وجود نقایص و کمبودها در این سامانه قابل تامل است.

در نامه دانشجومعلمان عنوان شده است: اخیرا با توجه به قوانین دانشگاه فرهنگیان و الزام استفاده از سامانه‌های مجازی دانشگاه، به دلیل نبود زیر ساخت‌های مناسب برای این سامانه‌ها، شاهد ایجاد اختلالاتی همچون قطعی صدا و تصویر در هنگام برگزاری کلاس‌های مجازی بوده و عدم توانایی ورود استادان و دانشجویان به سامانه در زمان‌های مقرر که حتی موجب  اختلال‌ در حضور و غیاب دانشجویان شده است. این موضوع دانشجویان و همچنین استادان دانشگاه را آزرده خاطر کرده است.

در نامه خطاب به رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان شده است: متاسفانه کیفیت آموزش به علت مشکلات ذکر شده به شدت افت کرده است و اکثر کلاس ها فاقد از بهره  علمی هستند. لذا با توجه به مشکلات مطرح شده می توان به ضعف نرم افزار adobe connect اشاره کرد درحالیکه می‌توان از نرم افزارهای بهتری همچون sky room که شاهد استفاده آن در دانشگاه‌های معتبر کشور  هستیم، استفاده شود.  لذا خواهشمند است دستور پیگیری موارد فوق را صادر کنید و نتیجه آن را به اطلاع دانشجو معلمان دانشگاه  فرهنگیان برسانید. 
انتهای پیام/

کد خبر: 1076829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =