دیدار مسئولان فرهنگی یاسوج با خانواده شهیدِ فتنه 88

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، به همراه معاون و مدیر فرهنگی واحد یاسوج با خانواده شهید ناصر امیرنژاد، دانشجوی رشته هوا فضای واحد علوم و تحقیقات و تنها شهید فتنه 88 استان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی و بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت به همت امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  و با همکاری بسیج دانشجویی استان و سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تقدیر و دیدار با خانواده تنها شهید فتنه ۸۸ استان کهگیلویه و بویراحمد، شهید ناصر امیر نژاد، دانشجوی رشته هوا فضای واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار دستاوردهای امروز انقلاب و این آب و خاک  را به برکت خون شهدا و جوانان شهید این مرز وبوم دانست و افزود: بزرگداشت یاد شهید و شهادت از خود شهادت کمتر نیست زنده نگهداشتن یاد شهدا یکی از مهمترین وظایف هر فرد در جامعه اسلامی است.

در این دیدار که با حضور نورمحمد علی پورمعاون دانشجویی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمدغفاری مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و حجت السلام و المسلمین افتخاری ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. پدر شهید امیرنژاد ضمن ابراز تشکر از حضور نماینده مقام معظم رهبری و هیات همراه در خانه شهید یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع برای احداث مسجد و مجتمع فرهنگی اهداء کردند.

حجت السلام و المسلمین محمد غفاری مدیریت امور فرهنگی دانشگاه نیز گفت: در شورای فرهنگی دانشگاه پیشنهاد شد که یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

1

انتهای پیام/

کد خبر: 1086284

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =