فعالیت 10 دفتر تقریب مذاهب در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر شورای راهبری تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون 10 دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی به همت مسئولان تقریب مذاهب آزاد اسلامی، در سراسر کشور تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد دبیر شورای راهبری تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در دومین نشست هم‌افزایی و تبادل تجربیات و ارائه گزارش عملکرد سالانه مدیران دفاتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی ‌اظهار کرد: تاکنون 10 دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی به همت مسئولان تقریب مذاهب آزاد اسلامی، در سراسر کشور تشکیل شده است. همچنین شورای راهبری تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی از یک سال و نیم گذشته تأسیس شده که مسائل تقریب مذاهب اسلامی را در سطح دانشگاه آزاد اسلامی سیاست‌گذاری می‌کند. 

وی افزود: در شورای عالی تقریب مذاهب دانشگاه، مطالب مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی سیاست‌گذاری می‌شود. این سیاستی که در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شده، سیاست اساسی و راهبردی و در ادامه آن مسیری است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند.

سروری مجد ادامه داد: امیدواریم به همت همه عزیزانی که در سراسر کشور این مسئولیت را برعهده گرفته‌اند و با شرح وظایفی که به آن‌ها ابلاغ شده است بتوانیم از حداکثر ظرفیتی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، برای تقریب مذاهب استفاده کنیم.

دبیر شورای راهبری تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همایش تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی در دو هفته گذشته در شهرستان لارستان و در مرکز اوز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس کارگروه تقریب مذاهب دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه در امور اهل سنت، ائمه جمعه منطقه، فرماندار لارستان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شدو از پیشگامان تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

وی گفت: گروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی از زیرمجموعه‌های معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک سال است که فعال بوده و برنامه‌ریزی‌ها و نشست‌های علمی را ساماندهی می‌کند؛ با وجود شیوع کرونادر سطح کشور، نشست‌های علمی قوی برگزار شده و هیچ خللی در هیچ برنامه‌ای به وجود نیامده است.

سروری‌مجد اضافه کرد:مسئولان دفاتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور تجربه خوبی در یک‌ سال و نیم گذشته کسب کرده‌اند که قابلیت انتقال به همکاران را دارد. البته مسئولان دفاتر تقریب با دشواری‌هایی در مناطق استانی مواجه هستند، اما سعی کردیم در ریل‌گذاری‌ها و در تمهیدات اولیه‌ای که لازم است در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها پیش‌بینی شود، در شورای عالی راهبری تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی موارد را تصویب و ابلاغ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه اجتماعی و حل مسئله بوده و در تمامی حوادث کشور، جزء اولین نهادهایی بود که برای حل مشکلات ورود پیدا کرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1089777

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =