ضمانت‌نامه‌ قراردادهای کلان برون‌دانشگاهی صادر می‌شود

ضمانت‌نامه‌های قراردادهای کلان برون‌دانشگاهی با همکاری صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی دانشگاه آزاد اسلامی صادر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، در راستای تسهیل صدور ضمانت‌نامه و مدیریت منابع مالی قراردادهای پژوهشی کلان برون‌دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل کانون‌های صنعت، جامعه و دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

لاله ملک‌نیا، مدیرکل کانون‌های صنعت، جامعه و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با توجه به مشکلات واحدهای دانشگاهی در خصوص صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز برای قراردادهای پژوهشی کلان برون‌دانشگاهی، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، کمک به رفع موانع و مشکلات موجود و حمایت از جذب این نوع پروژه‌ها توسط واحدهای دانشگاهی است.

وی افزود: از این پس، صدور ضمانت‌نامه‌های مربوط به قراردادهای برون‌دانشگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، با تأیید و مجوز این اداره کل از طریق صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بحث عاملیت مالی وجوه یکی از کارکردها و وظایف صندوق پژوهش دانشگاه است. در این خصوص با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی نقش عامل مالی اداره کل کانون‌های صنعت، جامعه و دانشگاه را در قراردادهای کلان برون‌دانشگاهی برعهده خواهد داشت. صدور انواع ضمانت‌نامه نیز از دیگر کارکردهای این صندوق است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تفاهم‌نامه مذکور، نیاز واحدهای دانشگاهی در خصوص تأمین ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز برای قراردادهای کلان برون‌دانشگاهی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =