شکوری: تیم ملی شایسته صعود است

مدافع پیشین تیم ملی ایران معتقد است با وجود شرایط خوب رقبای ایران در گروه C مقدماتی جام جهانی قطر، شاگردان اسکوچیچ شایستگی صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی را دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هادی شکوری درباره دیدارهای آینده تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی در یکی از حساس‌ترین شرایط خود است و امیدوارم این موضوع روی کیفیت فنی بازیکنان تأثیر نگذارد. بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که صعود کنیم، چون واقعاً شایسته صعود هستیم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی در دور رفت بیان کرد: در دیدارهای قبلی دچار بدشانسی شدیم، اما بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدوارم آنها به هماهنگی لازم برسند. نباید فراموش کنیم تیم‌های دیگر هم خود را به خوبی تقویت کردند و شرایط خوبی دارند. رقبا هم برای صعود می‌آیند و شرایط حساس و سختی برای صعود داریم.

«ما قبلاً این شرایط حساس را تجربه کرده‌ایم و عملکرد موفقیت‌آمیزی هم داشتیم.»، مدافع پیشین تیم ملی ایران ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شاید شما چند بازیکن باکیفیت داشته باشید، اما کیفیت آنها در روز مسابقه اهمیت دارد. طارمی و آزمون شرایط فنی و بدنی خوبی دارند، اما اگر خدای ناکرده روز بازی روز آنها نباشد، به مشکل می‌خوریم.

شکوری در مورد عدم تدارک اردوها و دیدارهای دوستانه مناسب برای تیم ملی ایران به تسنیم گفت: بضاعت ما از لحاظ سیاسی و اقتصادی همین است و باید به این شرایط بسنده کنیم. امیدوارم بازیکنان ما مثل همیشه غیرت کنند و خدا هم به ما نظر کند تا تیم ملی، مردم را در این شرایط سخت کشور خوشحال کند.

«آیا بهتر نبود به جای برگزاری دیدارهای پُرحاشیه لیگ برتر، تمرینات تیم ملی برگزار می‌شد تا بازیکنان به هماهنگی برسند و درگیری ذهنی نداشته باشند؟»، وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: مدیران فدراسیون متعهد به برگزاری مسابقات هستند و تیم‌ها در صورت تعطیلی لیگ اعتراض می‌کردند. شاید کیفیت لیگ، تیم‌ها و بازیکنان با این شرایط پایین می‌آمد و تعطیلات طولانی می‌شد. الان باید امیدوار باشیم بازیکنان در روز مسابقه، کیفیت لازم را داشته باشند و این به موضوع روانی تیم مرتبط است.

مدافع پیشین تیم ملی ایران در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم اظهار داشت: آقا کریم، بزرگ فوتبال ما بوده و حضور او می‌تواند از لحاظ روانی به تیم ملی کمک کند. تجارب سرشار بین‌المللی او می‌تواند بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =