آینده روشنی در پیش داریم

ماموستا رستمی گفت: مردم با شرکت در انتخابات فضای سمپاشی دشمن را به وحدت تبدیل کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: مردمی که با مردمسالاری سرنوشت خود را رقم زدند، به خون شهدا احترام گذاشتند.

اواضافه کرد: مردم با انتخاب رییس جمهوری عملگرا آینده نگر و مردم دار هوشمندی خود را نشان دادند و امروز آینده روشنی در پیش داریم.

ماموستا رستمی با اشاره به دهه کرامت یادآور شد: چراغ‌های معنوی و عرفانی این روزها روشن شده و پیوند و اتحاد میان اهل سنت و اهل تشیع را افزایش داده است که نماد آن از گذشته حضور امام رضا (ع) در مشهد و امامزاده هاجره خاتون در کردستان است.

او ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: خداوند کریم با قاضی‌هایی که با عدالت عمل می‌کنند همراه است و امیدواریم روزی بیاید که قاضی‌ها کارشان کم شود و ما برای عرض ادب خدمت آن‌ها برویم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ما باید در هر شرایطی دستورات قرآن را مبنای کارهای خود کنیم تا در دنیا و آخرت پشیمان نشویم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مسوولان در نظام اسلامی باید در زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی و در مسوولیت‌ها شهدا را ناظر کار خود ببینند.

حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی با بیان اینکه شهدای گرانقدر اسلامی از جمله شهید بهشتی آرمان‌هایی داشتند که باید آن‌ها را تحقق ببخشیم افزود: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از این آرمان‌ها است که برخی از مسوولان از آن غفلت می‌کنند.

او اضافه کرد: توجه به وحدت و یکپارچی خصوصا در این شرایط از اوجب واجبات است که همه ما باید تحت دین اسلام این وحدت را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام امیرخانی تاکید کرد: مجموعه دادگستری با محور قرار دادن سند تحول قضایی این سیاست‌ها رادنبال می‌کنند و مجموعه با تمام توان خدمتگزار مردم خواهند بود که احقاق حق صورت گیرد و با بی‌عدالتی برخورد شود.

او ادامه داد: احقاق حقوق عامه یکی از اقدامات دادگستری کردستان است که حدود ۲ هزار میلیارد ریال اموال به بیت‌المال بازگشته و حدود ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی بازگشت شده است.

حجت‌الاسلام امیرخانی اضافه کرد: دادگستری به صورت فعال تمامی عملکرد ادارات را زیر نظر دارد و با کوچکترین مساله که حق مردم را ضایع کند برخورد می‌کند.

او یادآور شد: ۴۰۰ پرونده در خصوص مفاسد اقتصادی تشکیل شده و مردم مطمئن باشند بدون اغماض با فساد اداری برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرخانی گفت: در برخورد با جرائمی که نظم و امنیت مردم را برهم بزنند کوچکترین مماشاتی نمی‌شود و همین امنیت مرهون کرامت و بزرگی مردم و اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضاست.

کد خبر: 1100746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =