قدردانی رهبر انقلاب از پیام فلسطینیان اردوگاه‌های سوریه

در پی پیام جمع زیادی از فلسطینیان ساکن در اردوگاه‌های سوریه به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه علیه رژیم اشغالگر قدس و قدردانی آنان از رهبر انقلاب و ملت ایران، رهبر انقلاب از پیام این فلسطینیان تشکر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، در پی پیام جمع زیادی از فلسطینیان ساکن در اردوگاههای سوریه به مناسبت پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه علیه رژیم اشغالگر قدس و قدردانی آنان از رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران برای حمایت از جهاد ملت فلسطین، رهبر انقلاب از پیام این فلسطینیان تشکر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در نامه‌ای به آقای محمد البحیصی رئیس جمعیت دوستی فلسطین و ایران، با ابلاغ تشکر رهبر انقلاب اسلامی، نوشت: عملیات سیف‌القدس تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار انباشته جبهه مقاومت بود.

حجت‌الاسلام قمی در این نامه افزوده است: دفاع قهرمانانه مردم غیور فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین قدس، این بار با یکپارچگی و هم‌افزایی مردم همه مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین‌برانگیز همه گروههای مقاومت به خوبی نشان داد روزگار تحکم و قدرت‌نمایی صهیونیست‌های غاصب و نژادپرست پایان یافته و دوره شکست غاصبان سرزمین مقدس، عهد آزادی فلسطین و نوبت رهایی قدس شریف فرا رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =