استقلال - نساجی؛ نبرد انتقامی با الهامی!

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب شاهد جدال فرهاد مجیدی و ساکت الهامی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ تیم های استقلال و نساجی در دیداری نه چندان حساس فردا شب از ساعت ۲۱:۱۵ در قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

انگیزه خاص مجیدی

این بازی برای فرهاد مجیدی از یک نظر متفاوت است و آن هم جدال با ساکت الهامی است که سال گذشته در فینال جام حذفی استقلال که رهبری آن بر عهده مجیدی بود را شکست داد و یک جام را از آبی ها گرفت. فرهاد مجیدی می‌خواهد با بر برتری در مقابل تیم ساکت الهامی علاوه تداوم روند پیروزی های خود، انتقام فینال جام حذفی را نیز از او بگیرد.

بازی بدون تمرین

استقلالی ها در شرایطی مهمان نساجی هستند که تمرین خاصی در روزهای اخیر نداشته اند. آبی ها که همچنان در کش و قوس مشکلات مدیریتی و مالی هستند با وجود نتایج خوبی که در هفته های گذشته گرفته اند هنوز نتوانسته اند به ساحل آرامش برسند و هر روز با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می کنند. حالا باید ببینیم فرهاد مجیدی و شاگردانش بدون انجام برنامه های تمرینی می توانند در برابر نساجی آماده هم پیروز شوند یا خیر.

استقلال و بهترین نتایج ممکن

آبی ها این روزها از نظر نتیجه گیری در بهترین حالت ممکن قرار دارند آنها از ۹ بازی اخیرشان ۸ برد داشته اند که یکی از آنها پیروزی در دربی تهران بوده است. استقلالی ها در این ۹ بازی تنها دوبار دروازه خود را باز شده دیده اند مسئله ای که نشان می دهد آنها علاوه بر خط حمله موفق از خط دفاع قدرتمندی نیز برخوردارند.

خیال راحت نساجی

قائمشهری ها که هفته گذشته با شکست ذوب آهن در اصفهان ماندگاری خود را در لیگ برتر قطعی کردند با خیال راحت گام به دیدار مقابل استقلال می گذارند و قصد دارند با پیروزی در مقابل این تیم توانایی های خود را بیش از پیش به اثبات برسانند.

عملکرد خوب الهامی

نساجی که در نیم فصل اول بدترین شرایط ممکن را تجربه می کرد و یکی از کاندیدهای اصلی سقوط به دسته یک بود با روی کارآمدن ساکت الهامی متحول شد و حالا یکی از آماده ترین تیم های لیگ محسوب می شود. قائمشهری ها از ۷ دیدار اخیر ۵ برد را به دست آورده اند که این نشان دهنده تاثیر مثبت ساکت الهامی در این تیم است.

وضعیت در جدول

در جدول رده بندی لیگ برتر استقلال با ۵۳ امیتاز در رده سوم قرار دارد و نساجی ۳۲ امتیازی تیم دوازدهم جدول است.

انتهای پیام/

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1104255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =