ترک فعل‌های روحانی زیر ذره‎بین مجلس می‎رود

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از تصمیم به استقرار تیم بازرسی این کمیسیون در نهاد ریاست جمهوری به منظور بررسی ترک فعل‌های حسن روحانی خبر داد و گفت: این تیم وظیفه رسیدگی به تمامی اسناد و ابعاد مختلف این پرونده را برعهده دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شکایت از حسن روحانی رئیس جمهور سابق در این کمیسیون اظهار داشت: پرونده‌ای درباره ترک فعل‌های حسن روحانی رئیس جمهور سابق در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تشکیل شده و این کمیسیون در حال رسیدگی به ابعاد مختلف آن است.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ هزار امضا و شکایت از حسن روحانی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده است و حتی برخی از طومارها هم به این کمیسیون رسیده که خیلی از آنها به صورت دستی نوشته شده و امضاهای مردمی دارد که به آنها هم رسیدگی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شده که تیم بازرسی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به نهاد ریاست جمهوری رفته و در آنجا مستقر شود تا برخی از ترک فعل‌ها و یا حتی فعل‌هایی که رئیس جمهور سابق داشته است را بررسی کند؛ این تیم وظیفه رسیدگی به تمامی اسناد و ابعاد مختلف این پرونده را برعهده دارد.

شجاعی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شأن حقوقی مستقلی دارد و اختیاراتی را هم بر اساس قانون دارد که ابزارهای بسیار قوی هم دارست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف مکلف به همکاری با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هستند و برای رسیدگی به پرونده‌های مختلف هیچ مشکلی وجود ندارد.

شجاعی افزود: زمان استقرار تیم بازرسی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نهاد ریاست جمهوری برای بررسی ترک فعل و یا فعل‌هایی که رئیس جمهور سابق انجام داده مشخص نیست اما چون مصوبه کمیسیون از حتماً باید اجرا شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1113998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =