وزیر سابق امور خارجه در قبال برجام اشتباه کرد / روحانی و ظریف به تاریخ و ملت پاسخگو باشند

محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: ظریف و روحانی یک مسیر غلط را در پیش گرفتند و باید هم به ملت ایران و هم به تاریخ پاسخگو باشند.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص اعتراف وزیر سابق امور خارجه به عدم مطالعه برجام، گفت: ظریف در قبال برجام دچار اشتباه شد و در حال حاضر نیز به این واقعیت اعتراف کرده و می‌گوید کلمه تعلیق در برجام بوده اما وی اطلاعی از این مسئله نداشته، این درحالی است که نمایندگان به این مسئله تاکید کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات ظریف همانند حرف‌های روحانی نسبت به گرانی بنزین است / اقتصاد کشور ۸ سال معطل برجام بود

وی ادامه داد: روشن است که اشتباهات ظریف خسارات زیادی را به بار آورده چرا که وی نباید قبل از مطالعه پیوست‌های برجام این توافق نامه را امضا می‌کرد.

میرتاج‌الدینی با بیان این مطلب افزود: اصرار و عجله رئیس جمهور سابق نیز در این امر بی‌تاثیر نبوده چرا که وی تیم مذاکره‌کننده را تحت فشار قرار داده بود تا به هر نحو ممکن در مذاکرات به توافق برسند، در حالی که این یک رویکرد غلط بود و همه کارشناسان نیز بر سر این موضوع اتفاق نظر داشتند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان با بیان اینکه در این ماجرا هم ظریف و هم روحانی مقصرند، گفت: در هر صورت آنها یک مسیر غلط را در پیش گرفتند و آنچه که مسلم است باید هم به ملت ایران و هم به تاریخ پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =